Aby jak najlepiej wykorzystać możliwości influencer marketingu i zmaksymalizować swoje zyski, konieczne jest wybranie odpowiedniego rodzaju współpracy z influencerem, który spełni założone przez nas cele.
Lokowanie produktu
Najłatwiejszą i najpopularniejszą wśród marek formą współpracy jest lokowanie produktu na profilu influencera. Nie wymaga ono tworzenia skomplikowanych strategii marketingowych ani ogromnych nakładów finansowych, dlatego dużo firm decyduje się wykorzystać influencer marketing właśnie w ten sposób. Lokowanie może przybierać różne formy – od testów po umieszczanie produktu jako elementu wystroju w kadrze. Taka współpraca sprawia, że produkt w oczach konsumentów jest bardziej wiarygodny i naturalnie kojarzy się z danym influencerem. Lokowanie wykorzystała np. marka Biotebal, która – wprowadzając na rynek nowy produkt kosmetyczny – postanowiła zareklamować go u beauty ekspertek, takich jak: Zmalowana, Panna Joanna czy Alex Mandostyle.
Wybranie twórczyń, które na co dzień zajmują się tematyką pielęgnacji i makijażu, sprawiło, że lokowanie wyglądało bardzo naturalnie, a odbiorcy chętnie korzystali z poleceń i sięgali po nowy produkt. Mimo swoich wielu zalet lokowanie produktu ma również kilk...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!