Pięć sprawdzonych rad, jak rozpocząć współpracę z trudnym klientem

Firma w social mediach

Obsługujesz klienta z branży obłożonej obostrzeniami przez Facebooka lub Google? W takim razie ten artykuł będzie możliwością porównania Twoich działań z moimi. Mamy wspólne założenia i koncepcje? Świetnie! Jesteś początkującym specjalistą, przed którym stanęło/wkrótce stanie takie zadanie? Mój tekst będzie „ściągą” i pomysłem na zaplanowanie dobrej strategii.

Na co dzień obsługuję kilka profili klienta, który jest związany z militariami, bronią palną, wyposażeniem taktycznym i akcesoriami, takimi jak kolimatory, magazynki i granatniki. Jeżeli jesteś ciekawy, jak można być autentycznym, osiągać dobre wyniki i cieszyć się z obsługi klienta, któremu Facebook i Google grożą palcem, zapraszam do lektury.

POLECAMY

Po pierwsze – świadomość

Zacznijmy od podstaw – Twój klient reprezentuje branżę, której promowanie na Facebooku/Google jest zakazane (np. wyroby tytoniowe, broń palna, suplementy, marketing wielopoziomowy) lub obłożone ograniczeniami (kryptowaluty, usługi matrymonialne, usługi wymagające subskrypcji, produkty i plany odchudzające). Najważniejszym aspektem jest poziom świadomości klienta.

 

...
Tabela 1. Reklama zakazana i objęta ograniczeniami
Facebook Google
Pożyczki Pożyczki
Papierosy Papierosy
Narkotyki Narkotyki
Pornografia Fajerwerki
Alkohol Pistolety do paintballa/airsoft

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy