Na co dzień obsługuję kilka profili klienta, który jest związany z militariami, bronią palną, wyposażeniem taktycznym i akcesoriami, takimi jak kolimatory, magazynki i granatniki. Jeżeli jesteś ciekawy, jak można być autentycznym, osiągać dobre wyniki i cieszyć się z obsługi klienta, któremu Facebook i Google grożą palcem, zapraszam do lektury.
POLECAMY
Po pierwsze – świadomość
Zacznijmy od podstaw – Twój klient reprezentuje branżę, której promowanie na Facebooku/Google jest zakazane (np. wyroby tytoniowe, broń palna, suplementy, marketing wielopoziomowy) lub obłożone ograniczeniami (kryptowaluty, usługi matrymonialne, usługi wymagające subskrypcji, produkty i plany odchudzające). Najważniejszym aspektem jest poziom świadomości klienta.
Pożyczki | Pożyczki |
Papierosy | Papierosy |
Narkotyki | Narkotyki |
Pornografia | Fajerwerki |
Alkohol | Pistolety do paintballa/airsoft | ...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!