Produkty influencerskie opanowują półki
Produkty (a nawet marki) influencerów nie są czymś nowym – już od kilku lat twórcy internetowi z powodzeniem wprowadzają na rynek własne towary. Przykładów nie brakuje – marka odzieżowa Kasi Tusk – MLE Collection, suplementy i odżywki ALLDEYNN, za którymi stoi Marita Sürma-Majewska, czy też batoniki i kremy stworzone przez rapera Kizo. Od kilku lat korzystamy z kosmetyków Rihanny pod szyldem Fenty
POLECAMY
Beauty, zamawiamy diety pudełkowe tworzone przez Anię Lewandowską czy Ewę Chodakowską, a na przekąskę możemy kupić donuty i lody Ekipy – ale o ich fenomenie napiszemy nieco później.
W roku 2019 w drogeriach na całym świecie pojawiły się kosmetyki Lancome x Chiara Ferragni, czyli seria produktów do makijażu sygnowana nazwiskiem businesswoman oraz jednej z czołowych włoskich influencerek. Jak sama podkreślała, chciała stworzyć coś, co byłoby w 100% w jej stylu, ale jednocześnie odpowiadałoby dziewczynom z jej pokolenia. Produkty miały inspirować i pokazać, że makijaż może być dobrym krokiem do lepszego samopoczucia.
Jeszcze wcześniej, bo w 2017 r., na polskim rynku pojawiła się kolekcja marki Lancerto oraz Michała Kędziory, czyli autora bloga Mr. Vintage. Trudno o lepiej dopasowanego influencera do takiej kampanii – Michał Kędziora to prawdopodobnie jeden z pierwszych tak rozpoznawalnych i opiniotwórczych blogerów związanych z tematem mody męskiej. Współpraca trwała 5 lat, a jednym z jej filarów była niekwestionowana autentyczność.
Sukcesów nie brakuje również w kategorii #beauty – wśród przedstawicieli generacji Z ogromną popularnością cieszyły się m.in. paletki do make-upu (będące efektem współpracy marki Ingrid oraz Teamu X), a także kosmetyki marki Bell i dziewczyn z kulto...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!