Kontakt z marką w social mediach a potrzeba walidacji
Klienci coraz częściej poszukują kontaktu z marką tam, gdzie jest to dla nich wygodne. Aby pozostawać w kontakcie z konsumentami, firmy coraz sprawniej integrują kanały social mediów z procesami obsługi klienta. Gdy firma odpowiada na pytania tam, gdzie klienci je zadają, buduje zaufanie i skłania do zakupu.
POLECAMY
Ale na tym ta rozmowa się nie skończy. Po zakupie klienci wiedzą, że mogą też dopytać o dostawę, pomoc w korzystaniu z produktu czy usługi lub złożyć reklamację. Tę potrzebę walidacji przez bezpośredni kontakt z marką najlepiej widać w procesie sprzedaży przez internet, wspieranej kampaniami na Facebooku czy Instagramie. Firmy, które często reklam...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!