Zasada nr 1: Postaw na szczerość
Emocje to jeden z najważniejszych elementów komunikacji z odbiorcą – to właśnie te kampanie, które wywołują emocje w odbiorcach, zapadają w pamięć. Dzisiaj w internecie można znaleźć coraz więcej próśb o pomoc, dlatego wyróżnianie się z tłumu tych wołań jest niezwykle istotne. Pomoże w tym na pewno szczery przekaz. Przedstawienie tragedii, która dotknęła kogoś z nas w sposób odpowiedni i prawdziwy, z pewnością zjednoczy więcej osób, dzięki czemu łatwiej będzie pomóc.
POLECAMY
Zbudowanie emocjonalnego przekazu sprzyja także wirusowemu dzieleniu się wiadomością – efekt śnieżnej kuli w kanałach społecznościowych sprawia, że moc pomagania staje się jeszcze potężniejsza. W emocjonalnym przekazie, poza szczerością, warto wymienić także zaskoczenie, ciekawość, zachwyt i niepewność –
to właśnie te emocje sprawiają (według badań Harvard Business School), że odbiorcy chętniej udostępniają nasze treści w mediach społecznościowych. Zanim puścisz w świat komunikat, postaw się na miejscu osoby, do której chcesz dotrzeć. Zastanów się, ja...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!