Aby zrozumieć fenomen tego podejścia, trzeba podkreślić najważniejszy obszar komunikacji w internecie, a mianowicie relacje.
POLECAMY
To właśnie umiejętność nawiązywania więzi z odbiorcami i budowanie zainteresowanej marką społeczności jest jednym z najważniejszych wyzwań, przed którym prędzej czy później staje każdy przedsiębiorca.
Bez względu na to, czy Twój zespół jest mały, czy masz do dyspozycji całe przedsiębiorstwo, wdrożenie programu Employee Advocace to szansa, by zaangażować pracowników w życie firmy i całkowicie zmienić podejście do nawiązywania relacji z klientami.
Firmowe logo zawsze wzbudza dystans
Nawet najbardziej skuteczna strategia komunikacji, która generuje sprzedaż, nie wiąże się bezpośrednio z pozyskaniem lojalnej grupy odbiorców. Wynika to chociażby z faktu, że nigdy nie wiadomo, kto siedzi po drugiej stronie ekranu. Oczywiście są to typowe działania marketingowe, które tworzą przestrzeń do interakcji, musisz jednak pamiętać, że w taki sposób trudno zbudować więź z czytelnikami. Każdy z nas spragniony jest kontaktu z drugą osobą, a nie logotypem.
Employee Advocace, czyli ambasadorzy T
...Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!