„Tyle wygrać” na Quorze: budowanie community, personal branding i dystrybucja treści

Content marketing

Budowanie wizerunku dla marek B2C bywa prawdziwym wyzwaniem; podejmowanie jednak podobnych działań dla brandów B2B to zupełnie inna historia. Czy da się promować je gdzieś indziej niż tylko na LinkedIn? Oczywiście, że tak! 

Jednym z pomysłów na zdobycie nowych leadów i przy okazji na zadbanie o wizerunek marki (oraz o personal branding pracowników) jako eksperta w branży jest rozpoczęcie regularnego postowania na Quorze.

POLECAMY

Quora: czym jest i dlaczego warto z niej korzystać 

Mówiąc najprościej, Quora jest swego rodzaju forum z pytaniami i odpowiedziami, dotyczącymi najczęściej tematów biznesowych. Portal Alexa.com umieścił je na liście najpopularniejszych serwisów świata i, co więcej, powodzenie Quory stale rośnie. Forum jest zatem doskonałym narzędziem do (warte zauważenia słowo kluczowe: nienachalnej) promocji Waszej marki dzięki sprytnemu umieszczaniu linków w dodawanej treści merytorycznej, czyli w większości przypadków do udzielanych na stronie odpowiedzi. 
Według danych, którymi chwali się sam portal, aktywni członkowie społeczności na Quorze uzyskują średnio ponad 30 tys. wyświetleń miesięcznie i ponad 350 tys. wyświetleń rocznie. Najbardziej zaangażowani postujący uzyskują ponad 90 tys. odsłon miesięcznie i ponad milion w skali roku. Jak sami widzicie, są to liczby, które rzeczywiście robią wrażenie. 
Na forum znajdziecie specjalistów z praktycznie każdej branży – zarówno tych, którzy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy