Jednym z pomysłów na zdobycie nowych leadów i przy okazji na zadbanie o wizerunek marki (oraz o personal branding pracowników) jako eksperta w branży jest rozpoczęcie regularnego postowania na Quorze.
POLECAMY
Quora: czym jest i dlaczego warto z niej korzystać
Mówiąc najprościej, Quora jest swego rodzaju forum z pytaniami i odpowiedziami, dotyczącymi najczęściej tematów biznesowych. Portal Alexa.com umieścił je na liście najpopularniejszych serwisów świata i, co więcej, powodzenie Quory stale rośnie. Forum jest zatem doskonałym narzędziem do (warte zauważenia słowo kluczowe: nienachalnej) promocji Waszej marki dzięki sprytnemu umieszczaniu linków w dodawanej treści merytorycznej, czyli w większości przypadków do udzielanych na stronie odpowiedzi.
Według danych, którymi chwali się sam portal, aktywni członkowie społeczności na Quorze uzyskują średnio ponad 30 tys. wyświetleń miesięcznie i ponad 350 tys. wyświetleń rocznie. Najbardziej zaangażowani postujący uzyskują ponad 90 tys. odsłon miesięcznie i ponad milion w skali roku. Jak sami widzicie, są to liczby, które rzeczywiście robią wrażenie.
Na forum znajdziecie specjalistów z praktycznie każdej branży – zarówno tych, którzy...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!