I choć działania reklamowe w social mediach dają szerokie spektrum możliwości oraz szansę na precyzyjne dotarcie do konkretnych grup, to współpraca z internetowymi twórcami nie zawsze jest tak prosta, jak mogłoby się wydawać. Poczytajcie o kulisach i o dobrych praktykach influencer marketingu!
POLECAMY
Idealny świat
Usiądź wygodnie, weź kubek kawy i wyobraź sobie spokojny, perfekcyjny świat marketera. Założę się, że widzisz duże budżety, świetne kreacje i zasięgi, które powodują, że konkurentom opadają szczęki. W obszarze influencer marketingu wszystko zaś idzie jak po maśle – potwierdzona oferta, dokładny brief, sprawna realizacja, wzorowy harmonogram i terminowe publikacje. Miła perspektywa, prawda? Niestety… nie zawsze tak to wygląda.
Środowisko, w którym działamy jako marketerzy, nieustannie się zmienia – pojawiają się nowi influencerzy, powstają nowe marki, a kampanie poszczególnych produktów angażują coraz to innych ambasadorów. Kolejne realizacje to dla każdej ze stron zupełnie nowa przygoda i – co tu dużo mówić – spora niewiadoma.
Dlaczego o tym mówię? Ponieważ pracując w agencji, dostrzegam, jak często oczekiwania klienta zderzają się z oczekiwaniami twórcy. Idealny świat marketera t...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!