Komunikacja wizualna Twojej marki to nie tylko enigmatyczny brandbook, nie tylko szablon posta, z którego należy korzystać tworząc nowe treści na „sociale”, to również stylistyczny klucz i sposób kompozycji wszystkich materiałów graficznych, które chcesz pokazać światu. Wybór jednoznacznego i przede wszystkim spójnego sposobu komunikowania się z klientami sprawi, że Twoja wizualna opowieść stanie się bardziej wiarygodna, a nade wszystko zostanie ona uznana za bardziej wartościową, bo przemyślaną.
Oczywiście emocjonalne i czysto estetyczne doznania nie mogą funkcjonować bez merytorycznego wsadu. Stąd właśnie częsta potrzeba dostarczania „contentu” opartego na danych, ciekawostkach lub eksperckich poradach. Z pomocą przyszły infografiki, które obecnie przybierają najróżniejsze formy – od statycznych minimalistycznych plansz, przez artystyczne kolaże z danymi, aż po animowane „explainery”. O czym należy pamiętać przy budowaniu tego typu treści?
Zrób mi z tego infografikę
Zmorą każdego grafika jest materiał, który sam w sobie mógłby być elaboratem lub naukową dysertacją. Co z tego, że ciekawy, co z tego, ż...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!