Content is King, czyli infografiki w social mediach

Content marketing

Kim chcesz być dla swoich odbiorców? Rzeczowym ekspertem, pomocnym doradcą, a może kopalnią ciekawostek i zaskakujących danych? Twoja strategia marketingowa i wybrana ścieżka wizerunkowa to niekończąca się opowieść – również wizualna – którą warto snuć umiejętnie. Jak w tym wszystkim wykorzystać infografiki i komu to potrzebne?

Komunikacja wizualna Twojej marki to nie tylko enigmatyczny brandbook, nie tylko szablon posta, z którego należy korzystać tworząc nowe treści na „sociale”, to również stylistyczny klucz i sposób kompozycji wszystkich materiałów graficznych, które chcesz pokazać światu. Wybór jednoznacznego i przede wszystkim spójnego sposobu komunikowania się z klientami sprawi, że Twoja wizualna opowieść stanie się bardziej wiarygodna, a nade wszystko zostanie ona uznana za bardziej wartościową, bo przemyślaną.
Oczywiście emocjonalne i czysto estetyczne doznania nie mogą funkcjonować bez merytorycznego wsadu. Stąd właśnie częsta potrzeba dostarczania „contentu” opartego na danych, ciekawostkach lub eksperckich poradach. Z pomocą przyszły infografiki, które obecnie przybierają najróżniejsze formy – od statycznych minimalistycznych plansz, przez artystyczne kolaże z danymi, aż po animowane „explainery”. O czym należy pamiętać przy budowaniu tego typu treści?

Zrób mi z tego infografikę

Zmorą każdego grafika jest materiał, który sam w sobie mógłby być elaboratem lub naukową dysertacją. Co z tego, że ciekawy, co z tego, ż...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy