Branding – brzmi jak coś skomplikowanego, dotyczącego tylko zaawansowanych biznesów. Nic bardziej błędnego! Budowanie świadomości marki dotyczy wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości. Również dla mniejszych spółek czy działalności jednoosobowych istotne jest to, by ludzie nie tylko rozpoznawali naszą markę, ale wiązali z nią konkretne odczucia. To dzięki brandingowi dana marka może bowiem kreować pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w przygotowanej wcześniej strategii.
Czym jest branding?
Każda firma powinna działać według przemyślanego planu, dzięki czemu podejmowane decyzje będą spójne i ukierunkowane, a proces zarządzania przyniesie oczekiwan...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!