Zdjęcia wizerunkowe jako element brandingu

Strategie w social mediach

Jak ugryźć temat wizerunku marki i się nie zadławić? Szczególnie wtedy, gdy jesteś przedsiębiorcą prowadzącym małą firmę lub osobą, która dopiero myśli o jej założeniu. W tym artykule zdradzę kilka sposobów na to, jak budować pozytywne relacje z klientami w zgodzie ze sobą, jednocześnie dbając o atrakcyjność marki dla odbiorców.

Branding – brzmi jak coś skomplikowanego, dotyczącego tylko zaawansowanych biznesów. Nic bardziej błędnego! Budowanie świadomości marki dotyczy wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości. Również dla mniejszych spółek czy działalności jednoosobowych istotne jest to, by ludzie nie tylko rozpoznawali naszą markę, ale wiązali z nią konkretne odczucia. To dzięki brandingowi dana marka może bowiem kreować pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w przygotowanej wcześniej strategii.

Czym jest branding?

Każda firma powinna działać według przemyślanego planu, dzięki czemu podejmowane decyzje będą spójne i ukierunkowane, a proces zarządzania przyniesie oczekiwan...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy