Dzień z życia head of social media. Jak koordynować projekty w ramach grupy mediowej?

Firma w social mediach

Branżowi ekshibicjoniści wyrastają jak grzyby po deszczu, a tablice mediów społecznościowych obrastają komunikatami o samochodach kupionych za hajs z YouTube’a oraz o rosnących korzyściach agencji social mediowych. Jednakże, jeśli poszukujesz recepty na sukces, rozczaruję Cię. Nie znajdziesz tu ani jednego wersu na ten temat. Mogę Ci natomiast zdradzić, jak to jest być w samym sercu Center of Excellence.

Rola Center of Excellence

Zacznijmy od początku, czyli wyjaśnienia, czym jest CoE, oraz uplasowania w organizacji. Otóż, w ramach Publicis Groupe występuje jednostka nazywana Center of Excellence (CoE), której celem jest zapewnienie stosowania najlepszych praktyk, badań, rozwiązań technologicznych w danej dziedzinie w ramach całej firmy. W moim przypadku są to social media. 

POLECAMY

Holistyczne podejście 

Mimo podziału grupy na zespoły wyspecjalizowane w danym obszarze m.in. płatna reklama w mediach społecznościowych, content, analityka, strategia, PR czy kontakt z klientem, w ramach CoE podchodzimy do mediów społecznościowych całościowo, łącząc wszystkie jego kompetencje. Dzięki temu zawsze wiemy, co w trawie piszczy, i proponujemy naszym klientom nie tylko efektywne, ale również niekonwencjonalne rozwiązania. Jest to szczególnie ważne w przypadku dużych organizacji, takich jak nasza. Bycie jednym z największych holdingów mediowych na rynku ma wiele benefitów, które możemy ofertować naszym klientom w ramach współpracy z partnerami biznesowymi. Z drugiej strony, im większa organizac...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy