NA-KD powstała w 2015 roku jako detalista działający w e-commerce branży modowej. Targetem marki są głównie milenialsi, a misją oferowanie najmodniejszych kolekcji modowych w przystępnej cenie. Aktualnie NA-KD sprzedaje również pod marką własną. W 2018 roku, czyli zaledwie 3 lata po założeniu, NA-KD podwyższyła swoje obroty aż o 95% w porównaniu do roku poprzedniego i zamknęła rok sprzedażowy w kwocie 78 mln EUR.
Mikrosiła
Niewątpliwie siłą NA-KD są mikroinfluencerzy i to dzięki nim marka w tak krótkim czasie osiągnęła duży wzrost, a także ekspandowała na zagraniczne rynki. Początkowo NA-KD współpracowała ze znanymi influencerami, jednak dosyć szybko marka zdała sobie sprawę, że poziom ich zaangażowania jest niski, a zwrot
z inwestycji niesatysfakcjonujący. Obrała więc całkowicie inny kierunek i skupiła się na współpracy z mikroinfluencerami. Ivana Vrbenski, współzałożycielka NA-KD, wspomniała kiedyś w wywiadzie, że chcąc pozyskać ko...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!