Obecność marki w takim otoczeniu ma praktycznie same pozytywne efekty. Przedstawię możliwości realizacji takich działań, opierając się na kilku kampaniach zrealizowanych z Youtuberem. Najpopularniejsi w Polsce wśród dzieci, które śledzą jego kanał, są RoxMB (1,3 mln subskrybentów), Vito Minecraft (1,5 mln subskrybentów) i GPlay (1,1 mln subskrybentów). Subskrybentami są głównie chłopcy (ponad 60% wszystkich widzów), którzy są fanami gry Minecraft. Popularność na YouTubie nie bierze się z niczego, RoxMB przez 7 lat działań opublikował ponad 1300 filmów dotyczących Minecrafta! W tych materiałach są ciekawostki, podpowiedzi oraz przechodzenie przez różne mapy. Olbrzymim wyróżnieniem dla fanów jest chwila, gdy twórca w kolejnym odcinku gra w świecie stworzonym przez jednego z nich.
POLECAMY
Wskazówka
Współpracując z twórcami/gamerami, trzeba im przede wszystkim zaufać i brać pod uwagę ich punkt widzenia. Mają olbrzymią wiedzę w zakresie możliwości świata gry. Są też profesjonalnie pr...