Nie da się ukryć – by w 2022 r. rozwijać swój profil na Instagramie, docierać do nowych użytkowników i angażować już pozyskanych obserwujących, w codziennej komunikacji, warto wykorzystywać Instagram Stories. Jak robić to dobrze? Co i jak często publikować? I jak podejść do analizy tego materiału? Zapraszam do lektury.
POLECAMY
Jak zaplanować komunikację na Stories?
Do Stories warto podejść jak do osobnego kanału w naszej strategii komunikacji mediów społecznościowych. Ich pionowy format, liczne możliwości interakcji i swobodna forma pozwalają na wiele eksperymentów, a przede wszystkim Stories wybaczają wiele błędów i dostarczają mnóstwa zabawy twórcom internetowym oraz specjalistom social media. Kluczem do efektywnej komunikacji na Stories jest przede wszystkim regularność oraz różnorodność.
Regularność uzyskasz poprzez cykliczne publikowanie treści. Jeśli w 2022 r. stawiasz na aktywny rozwój profilu i chcesz mieć pewność, że Twój content dociera do grupy docelowej, publikuj Stories co najmniej raz dziennie[2].
Różnorodność zapewnią Ci proste narzędzia – naklejki bądź stickersy – dostępne w ramach edycji i tworzenia materiału na Stories.
Stickersy
Szereg dostępnych opcji – stickersów w ramach...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!