Jak kupować wartościowy ruch od marketplace’ów?

Sprzedaż w social mediach

Jeśli prowadzisz swoją markę czy sklep internetowy, doskonale wiesz, jak ważnym czynnikiem sukcesu jest ruch. To właśnie dla niego, a dokładniej dla użytkowników, tworzysz produkty lub treści. Ale jak sprawić, aby klienci czy czytelnicy trafili na Twoją stronę i zobaczyli ofertę lub przygotowany content?

Kiedy stworzysz strategię marki, z pewnością będziesz wiedział, jak mówić do swoich odbiorców. Wówczas pozostanie pytanie, skąd czerpać ruch. Metod mamy bardzo wiele, a jednym z rozwiązań jest współpraca z marketplace’ami. 

POLECAMY

Zacznijmy od początku

Sytuacja zastana: 2019/20 rok

Co 60 sekund* w sieci pojawia się (stan na marzec 2019):

  • 65 000 zdjęć na Instagramie,
  • 243 000 zdjęć na Facebooku,
  • 400 h nagrań wideo na YouTube,
  • 3 800 000 wyszukiwań w Google.

*dane cytowane za www.kingdong.com


To, co widzisz w powyższej ramce (a może nawet więcej), dzieje się w internecie w każdej minucie, którą poświęcasz na lekturę tego tekstu. A jeśli odpowiadasz za sklep czy markę, doskonale wiesz, że Twoja konkurencja nie pozostaje bierna, zbierając ruch, a przy tym Twoich potencjalnych klientów. Oczywiście Ty także nie próżnujesz w budowaniu rozpoznawalności własnego brandu. Aktywnie udzielasz się 
w social mediach, dbasz o stronę www i jej SEO, a od czasu do czasu pokusisz się o współpracę z influencerami oraz obecność na eventach. Czy mimo Twoich starań ruch nadal pozostaje na stałym poziomie lub wykazuje tylko delikatne wzrosty? Najwyższa pora zastanowić się nad jego źródłami, czyli tym, skąd ludzie dowiadują się o Twojej stronie i za pośrednictwem czego na nią przechodzą. Możemy zacząć wymieniać i analizować wszystkie źródła ruchu, idąc za Google Analyticsem, lub skrócić tę drogę, mówiąc: „Wesprzyj swój biznes...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy