Dział: Sprzedaż w social mediach

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Social media jako narzędzie sprzedażowe w branży gastronomicznej – jak je wykorzystać, aby przyciągnąć klientów i... sprzedawać online

Obecnie aktywne konto w mediach społecznościowych powinno być nieodłączną częścią prowadzenia biznesu. Szczególnie w branży gastronomicznej nie jest to dodatek, a niezbędny instrument, który realnie wpływa na sprzedaż. Jak więc działać w social mediach, aby ją zwiększyć?

Czytaj więcej

Business Manager Meta – must-have audytu konta

Prowadzisz kampanie reklamowe w ekosystemie Meta, ale wyniki wciąż nie są satysfakcjonujące? Prawdopodobnie na którymś z etapów pracy nad kampaniami zostały popełnione błędy – przez Ciebie lub przez osobę, której powierzyłeś opiekę nad działaniami reklamowymi. Przydatne okazuje się wówczas wykonanie audytu Business Managera Meta. Oto checklista z danymi, których weryfikacja poprawności jest swoistym must-have audytu.

Czytaj więcej

„Ciemność! Widzę ciemność!”. Czym jest Dark Funnel i jak wykorzystać go w marketingu B2B?

Ile razy zdarzyło Ci się zobaczyć w social mediach reklamę potencjalnie interesującego e-booka, zostawić swoje dane, przeczytać dostarczoną książkę i bezpośrednio po lekturze zostać klientem danej marki? W moim przypadku odpowiedź brzmi „zero”.

Czytaj więcej

Jak optymalizować działania NA Pintereście i TikToku?

Media społecznościowe nieustannie się rozwijają. Wraz z nimi zmieniają się sposoby komunikacji i konsumowania treści, a także nabywania produktów oraz usług. Od kilku lat obserwujemy trend, jakim jest social commerce. Jak możesz go wykorzystywać w codziennych działaniach?

Czytaj więcej

Doradzaj i sprzedawaj – jak przeprowadzić skuteczny webinar?

Co może być znakomitym ukoronowaniem działań content marketingowych? Jak nawiązać wartościową komunikację ze swoimi odbiorcami i sprawić, że staną się oni lojalnymi fanami Twojej marki? Wystarczy jedno słowo – webinar. Jednak łatwiej powiedzieć, niż zrobić. W jaki sposób zatem płynnie przejść od porady do sprzedaży?

Czytaj więcej

Jak wykorzystywać zniżki i promocje, aby generowały rezultaty?

Jeszcze „chwilę temu” czytałem na LinkedIn wpisy osób, które pisały, że TikTok to aplikacja dla dzieci. Że chyba piekło zamarznie, zanim jakiś „poważny biznes” wejdzie na TikToka. Ba! Widziałem nawet posta starającego się zrobić pogłębioną analizę tego, dlaczego tworzenie firmowego profilu na TikToku negatywnie wpływa na reputację marki.

Czytaj więcej

Czy live selling to tylko moda?

Eksperci od sprzedaży i mediów społecznościowych od kilku lat obserwują trend, który zmienia myślenie nie tylko o zakupach, ale i o całej strategii sprzedaży. Nie możemy jednak powiedzieć, że jest to zjawisko nowe i zupełnie nam nieznane, bo wykorzystuje ono doświadczenia, które wszyscy mamy nie od dziś. To technologia jest tu innowacją, a nie sam model sprzedaży.

Czytaj więcej

Jak zbliżyć markę do konsumenta w social mediach?

Wporównaniu z poprzednim rokiem w 2022 r. odnotowano znaczący wzrost grupy użytkowników mediów społecznościowych – z 68,5% (2021 r.) popula- cji na 72% (2022 r.). Obecnie z social mediów korzysta już ponad 27 mln Polaków, a w ciągu roku portalom społecznościowym przybyło 1,3 mln użytkowników[1].

Czytaj więcej

Lejek sprzedażowy w reklamach Facebook Ads

Lejek sprzedażowy to temat, który w branży marketingu powraca co jakiś czas niczym bumerang. Nie jest to jednak chwilowa moda lub czasowy trend, który później odchodzi w zapomnienie, a raczej ważny element szerszej strategii marketingowej. Dzięki posiadaniu lejka możesz zaplanować działania marketingowe według pewnego, ustalonego wcześniej planu, a nie działając „po omacku”. Jak jednak wpleść lejek sprzedażowy w działania reklamowe na Facebooku?

Czytaj więcej

Social commerce, czyli jak sprzedawać w social mediach

W mediach społecznościowych spędzamy sporą część dnia. Komunikujemy się przez nie z bliskimi i podglądamy, co robią znajomi. Inspirujemy się zdjęciami influencerów, słuchamy muzyki, a także oglądamy materiały wideo. Szybki rozwój tego medium oraz rosnące oczekiwania odbiorców powodują, że staje się ono nie tylko źródłem rozrywki i narzędziem do komunikacji, ale też miejscem, w którym kupujemy nowe rzeczy. Jakie są zalety korzystania z tego kanału sprzedaży? W jaki sposób konkretne platformy umożliwiają szybkie transakcje oraz jak wpływa to na decyzje zakupowe konsumentów?

Czytaj więcej

Jak zbudować w social mediach lejek sprzedażowy, który konwertuje?

Social media mogą być dla Twoich fanów miejscem służącym rozrywce. Dla Ciebie zaś to regularne narzędzie biznesowe. Sprawdź, jak zachęcić obserwatorów, aby stali się klientami, którzy zostaną z Tobą na dłużej.

Czytaj więcej

Strategia komunikacji drogą do sukcesu w biznesie – jak wykorzystać omnichannel do zwiększania sprzedaży?

Firmy podejmują szereg decyzji, które mają pomóc w realizacji celów biznesowych. Specyfika branży, w której działają, często determinuje zestaw narzędzi, których używają. Skuteczne pozyskiwanie nowych grup klientów oraz lojalizowanie dotychczasowych wymaga regularnego planowania i aktualizowania strategii komunikacji marki. Jest to jedno z podstawowych działań z obszaru marketingu.

Czytaj więcej