Możliwość dotarcia do setek czy też tysięcy użytkowników sprawia, że marketing w mediach społecznościowych jest obecnie potężnym narzędziem dla firm i marek e-commerce. Wzrost liczby użytkowników to także zwiększająca się liczba twórców i marek obecnych w mediach społecznościowych, a co za tym idzie – rosnąca konkurencja. Dotarcie do potencjalnych klientów to z pewnością krok do sukcesu, jednak co zrobić, by użytkownik pozostał z nami na dłużej i stał się lojalnym odbiorcą marki?
POLECAMY
Dziś nieodłącznym elementem strategii w social mediach powinny być działania, które pozwolą budować bliską relację z konsumentem. Jak to zrobić? Poznaj sześć praktycznych kroków.
Zaproś użytk
...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!