Jak zbliżyć markę do konsumenta w social mediach?

Sprzedaż w social mediach

Wporównaniu z poprzednim rokiem w 2022 r. odnotowano znaczący wzrost grupy użytkowników mediów społecznościowych – z 68,5% (2021 r.) popula- cji na 72% (2022 r.). Obecnie z social mediów korzysta już ponad 27 mln Polaków, a w ciągu roku portalom społecznościowym przybyło 1,3 mln użytkowników[1].

Możliwość dotarcia do setek czy też tysięcy użytkowników sprawia, że marketing w mediach społecznościowych jest obecnie potężnym narzędziem dla firm i marek e-commerce. Wzrost liczby użytkowników to także zwiększająca się liczba twórców i marek obecnych w mediach społecznościowych, a co za tym idzie – rosnąca konkurencja. Dotarcie do potencjalnych klientów to z pewnością krok do sukcesu, jednak co zrobić, by użytkownik pozostał z nami na dłużej i stał się lojalnym odbiorcą marki? 

POLECAMY

Dziś nieodłącznym elementem strategii w social mediach powinny być działania, które pozwolą budować bliską relację z konsumentem. Jak to zrobić? Poznaj sześć praktycznych kroków. 
 


Zaproś użytko

...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy