Business Manager Meta – must-have audytu konta

Sprzedaż w social mediach

Prowadzisz kampanie reklamowe w ekosystemie Meta, ale wyniki wciąż nie są satysfakcjonujące? Prawdopodobnie na którymś z etapów pracy nad kampaniami zostały popełnione błędy – przez Ciebie lub przez osobę, której powierzyłeś opiekę nad działaniami reklamowymi. Przydatne okazuje się wówczas wykonanie audytu Business Managera Meta. Oto checklista z danymi, których weryfikacja poprawności jest swoistym must-have audytu.

Dane niezbędne do wykonania audytu 

Klamka zapadła – zamawiasz audyt konta reklamowego w systemie Meta. Co dalej? Po ustaleniu szczegółów z firmą/osobą, która taki audyt ma wykonać, czekasz na ruch ze strony podmiotu audytującego. Ruch, którym jest prośba o przekazanie przez Ciebie niezbędnych dostępów do przeprowadzenia rzetelnego audytu. Możesz to zrobić w Menedżerze firmy w zakładce: Ustawienia firmowe – w sekcji Użytkownicy (Podsekcja Partnerzy) przekazujesz dostęp, wpisując w określone miejsce numer identyfikacyjny partnera. Proces ten odbywa się na zasadzie – od ogółu do szczegółu. Po przekazaniu wspomnianych ogólnych uprawnień, nadajesz audytorowi te szczegółowe w sekcjach również znajdujących się w Ustawieniach firmowych. Są to:

POLECAMY

  • Konta – w tym miejscu przypisujesz dostęp do zarządzania kontem reklamowym, a także umożliwiasz zweryfikowanie poprawności powiązania fanpage’a oraz konta firmowego na Instagramie z prowadzonymi dotychczas działaniami reklamowymi.
  • Źródła danych, gdzie sygnujesz uprawnienia do katalogu produktów oraz pixela (opcjonalnie).
  • Bezpieczeństwo marki, czyli sekcja, w której przekazujesz uprawnienia do domeny (jeśli jest dodana i zweryfikowana, jeśli nie – z pewnością znajdzie się o tym wzmianka w raporcie).
     

Na tym jednak nie kończą się dostępy, którymi należy podzielić się z freelancerem...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy