Dane niezbędne do wykonania audytu
Klamka zapadła – zamawiasz audyt konta reklamowego w systemie Meta. Co dalej? Po ustaleniu szczegółów z firmą/osobą, która taki audyt ma wykonać, czekasz na ruch ze strony podmiotu audytującego. Ruch, którym jest prośba o przekazanie przez Ciebie niezbędnych dostępów do przeprowadzenia rzetelnego audytu. Możesz to zrobić w Menedżerze firmy w zakładce: Ustawienia firmowe – w sekcji Użytkownicy (Podsekcja Partnerzy) przekazujesz dostęp, wpisując w określone miejsce numer identyfikacyjny partnera. Proces ten odbywa się na zasadzie – od ogółu do szczegółu. Po przekazaniu wspomnianych ogólnych uprawnień, nadajesz audytorowi te szczegółowe w sekcjach również znajdujących się w Ustawieniach firmowych. Są to:
POLECAMY
- Konta – w tym miejscu przypisujesz dostęp do zarządzania kontem reklamowym, a także umożliwiasz zweryfikowanie poprawności powiązania fanpage’a oraz konta firmowego na Instagramie z prowadzonymi dotychczas działaniami reklamowymi.
- Źródła danych, gdzie sygnujesz uprawnienia do katalogu produktów oraz pixela (opcjonalnie).
- Bezpieczeństwo marki, czyli sekcja, w której przekazujesz uprawnienia do domeny (jeśli jest dodana i zweryfikowana, jeśli nie – z pewnością znajdzie się o tym wzmianka w raporcie).
Na tym jednak nie kończą się dostępy, którymi należy podzielić się z freelancere...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!