W social mediach poszukujesz informacji, tworzysz społeczności i działasz marketingowo dla marek z poszczególnych branż. Niewątpliwie, serwisy społecznościowe zmieniły również sposób, w jaki nabywasz różnego rodzaju produkty i usługi. To miejsce, w którym w atrakcyjny sposób przedstawisz nowości, poinformujesz o sezonowych przecenach i obniżkach, wyprzedażach czy stworzysz grupy skoncentrowane na wzajemnej wymianie dóbr.
POLECAMY
Kilka słów o social commerce
Social commerce to gałąź e-handlu. Polega na sprzedaży oraz kupnie produktów oraz usług za pomocą aplikacji i serwisów społecznościowych. W szerszym ujęciu to wszystkie zjawiska, które zachodzą w social mediach i wpływają na decyzje zakupowe użytkowników. Social commerce już na dobre zagrzał swoje miejsce w różnych serwisach i w kolejnych latach może zdobyć jeszcze większą popularność.
Wiele firm może wykorzystywać social commerce do zwiększania świadomości o swoich produktach, docierania zarówno do obecnych, jak i nowych klientów, prezentując konkretne oferty, które są dopasowywane do potrzeb konsumentów. Social commerce opiera się nie tylko na zwiększaniu zysków – to również budowanie pozytywnego wizerunku firmy czy długotrwałych relacji z klientami w mediach społecznościowych. Dzięki niemu całe doświadczenie zakupowe – od odkrywania produktów, poprzez wyszukiwanie informacji na ich temat, aż do momentu zakupu – odbywa się bezpośrednio w social mediach....
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!