Sprawdź również pokrewny artykuł: "Praktyczne sposoby pomiaru skuteczności kampanii marketingowej – typowe rodzaje badań"
Każda z platform posiada nie tylko wiele zalet, ale też i wad, które mogą nie sprzyjać prowadzeniu na nich działań reklamowych. Dlatego od jakiegoś czasu marketerzy coraz chętniej decydują się tworzyć strategie, które wykorzystują połączenie kilku różnych mediów społecznościowych. Takie działania nie tylko umożliwiają dotarcie do większej liczby odbiorców, lecz także pozwalają zmaksymalizować zyski z prowadzonych działań.
Dlaczego warto wykorzystywać influencer marketing?
Według badania przeprowadzonego przez grupę IQS, aż 96% badanych w wieku 12–55 lat śledzi przynajmniej jednego influencera, a 87% ma kontakt z treściami od twórców kilka razy w tygodniu. Te dane pokazują, jak duże możliwości dotarcia ma influencer marketing i jak istotne są media społecznościowe w życiu każdego z nas. To samo badanie udowadnia również, że twórcy internetowi mają znaczący wpływ na zachowania konsumentów. Aż 74% badanych przyznało, że podejmuje konkretne działania za namową influencera. Możliwość wpływa...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!