Kto pyta… ten wie
Moment, kiedy kobieta dowiaduje się, że zostanie mamą, jest ogromnym przeżyciem, którym zwykle dzieli się z najbliższymi i oczywiście na… Facebooku! Jeżeli więc zastanawiasz się, ile kobiet zainteresowanych Twoją marką jest obecnie w ciąży lub rodzi w tym roku – po prostu o to zapytaj. Stwórz post z copy w stylu „Rodzę w 2019” czy bezpośrednio z danym miesiącem (np. „Rodzę w maju”). Wynik tego contentu na pewno pozytywnie Cię zaskoczy, a informacje te przydadzą Ci się na kolejnym etapie komunikacji.
POLECAMY
![](http://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/thumb/uploads/5c7/d07/5c7d07c0b0bca428982759.png)
Autentyczność przyciąga
Może nie wszyscy jesteśmy rodzicami, ale na pewno kiedyś byliśmy dziećmi, więc zdajemy sobie sprawę, że rodzicielstwo nie zawsze jest kolorowe. Z tego powodu zwracaj uwagę także na problemy związane z macierzyństwem – jak np. kolki u dzieci czy zazdrość starszego rodzeństwa o nowego członka rodziny. Są to tematy, które mocno zbliżają do grupy docelowej i stawiają Twoją markę w gronie ekspertów o...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!