Parenting na facebooku, czyli dziesięć sposobów na zaangażowanie matek

Content marketing w social mediach

Matki, szczególnie te młode, są jednymi z najbardziej aktywnych użytkowników Facebooka. Chętnie komentują posty, udostępniają sporo treści oraz często kupują przez Internet. Nic więc dziwnego, że są one pożądaną grupą docelową dla wielu marek. Można do nich dotrzeć na wiele sposobów, ale każdy z nich powinien opierać się na autentyczności, zrozumieniu oraz dostosowaniu się do sytuacji, w jakiej się znajdują.

Kto pyta… ten wie

Moment, kiedy kobieta dowiaduje się, że zostanie mamą, jest ogromnym przeżyciem, którym zwykle dzieli się z najbliższymi i oczywiście na… Facebooku! Jeżeli więc zastanawiasz się, ile kobiet zainteresowanych Twoją marką jest obecnie w ciąży lub rodzi w tym roku – po prostu o to zapytaj. Stwórz post z copy w stylu „Rodzę w 2019” czy bezpośrednio z danym miesiącem (np. „Rodzę w maju”). Wynik tego contentu na pewno pozytywnie Cię zaskoczy, a informacje te przydadzą Ci się na kolejnym etapie komunikacji.

POLECAMY

 

Rys. 1.  Post zamieszczony na profilu KidiHub



Autentyczność przyciąga

Może nie wszyscy jesteśmy rodzicami, ale na pewno kiedyś byliśmy dziećmi, więc zdajemy sobie sprawę, że rodzicielstwo nie zawsze jest kolorowe. Z tego powodu zwracaj uwagę także na problemy związane z macierzyństwem – jak np. kolki u dzieci czy zazdrość starszego rodzeństwa o nowego członka rodziny. Są to tematy, które mocno zbliżają do grupy docelowej i stawiają Twoją markę w gronie ekspertów o...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy