O co tak naprawdę chodzi?
Z badania Personal Branding w Polsce, przeprowadzonego przez Premium Consulting na początku bieżącego roku wynika, że aż 94,1% respondentów ma świadomość istnienia pojęcia personal branding. Według Dana Schawbela – autora książki Personal branding 2.0 – mianem tym określa się długotrwały proces, w wyniku którego jednostka (Ty) indywidualizuje się i wyróżnia z tłumu, prezentując taką wartość i zasób kompetencji, do których jako jedyna ma dostęp. Wykorzystuje w tym celu różnorodne kanały (online i offline), prezentując w nich wszystkich spójny wizerunek, dzięki czemu pozycjonuje się jako wiarygodny specjalista/ekspert w danej dziedzinie. Przykładów skutecznie stworzonych marek osobistych na polskim rynku wcale nie trzeba daleko szukać. Myślisz storytelling? Mówisz Paweł Tkaczyk lub Monika Górska. Przydarzył Ci się kryzys w social mediach? Zasięgasz porady od Moniki Czaplickiej. Chcesz wiedzieć, co o Twojej firmie piszą w Internecie lub masz ochotę zjeść naprawdę dobry kebab? Piszesz do Michała Sadowskiego! Innymi słowy, skutecznie zbudowana marka...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!