Pięć gorących nowości na Company Pages na LinkedInie

LinkedIn

Nie ulega wątpliwości, że LinkedIn z miesiąca na miesiąc staje się coraz poważniejszym graczem na rynku mediów społecznościowych, a w segmencie mediów biznesowych znajduje się w samej czołówce. Polacy bardzo chętnie zakładają na nim profile prywatne, ale wciąż nie wykorzystują w pełni potencjału kont firmowych. To duży błąd, bo company pages na LinkedInie wzbogaciły się właśnie o pięć nowych i niezwykle przydatnych funkcji! 

Małe rzeczy, a cieszą 

Wiesz, że jeszcze do niedawna na stronach firmowych na LinkedInie nie było klikalnego przycisku, który pozwalałby przenosić użytkowników do pożądanego przez nich miejsca? 

Na szczęście serwis należący do Microsoftu w porę się zreflektował i dziś mamy już możliwość jego stworzenia (rys. 1). W dodatku możemy zadecydować, czy za pomocą tego przycisku wolimy skierować ruch na naszą stronę www, czy może zachęcić fanów do wykonania innej akcji, np. do zarejestrowania się na organizowane przez nas wydarzenie.

 Rys. 1. LinkedIn umożliwia teraz skonfigurowanie klikalnego przycisku na company page

To jednak nie koniec małych-wielkich zmian w serwisie. Od teraz administratorzy co...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy