Nie ulega wątpliwości, że LinkedIn z miesiąca na miesiąc staje się coraz poważniejszym graczem na rynku mediów społecznościowych, a w segmencie mediów biznesowych znajduje się w samej czołówce. Polacy bardzo chętnie zakładają na nim profile prywatne, ale wciąż nie wykorzystują w pełni potencjału kont firmowych. To duży błąd, bo company pages na LinkedInie wzbogaciły się właśnie o pięć nowych i niezwykle przydatnych funkcji!
Małe rzeczy, a cieszą
Wiesz, że jeszcze do niedawna na stronach firmowych na LinkedInie nie było klikalnego przycisku, który pozwalałby przenosić użytkowników do pożądanego przez nich miejsca?
POLECAMY
Na szczęście serwis należący do Microsoftu w porę się zreflektował i dziś mamy już możliwość jego stworzenia (rys. 1). W dodatku możemy zadecydować, czy za pomocą tego przycisku wolimy skierować ruch na naszą stronę www, czy może zachęcić fanów do wykonania innej akcji, np. do zarejestrowania się na organizowane przez nas wydarzenie.

To jednak nie koniec małych-wielkich zmian w serwisie. Od teraz adminis...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!