Przepis na LinkedIna – pracownicy największymi ambasadorami marki

LinkedIn

Magia LinkedIna tkwi w potencjale, jaki oferuje społeczności biznesowej – to nawiązywanie relacji, social selling i kopalnia wiedzy branżowej. 
Nic dziwnego, że platforma ta nabrała jeszcze większego znaczenia, gdy fizyczna możliwość networkingu została ograniczona. Dla wielu LinkedIn stał się główną płaszczyzną komunikacji w segmencie B2B. Przeczytajcie o tym, jak w Otodom czerpiemy z tej magii i co musieliśmy zrobić, żeby nauczyć się z niej korzystać.

Zintensyfikowane działania na LinkedInie zaczęliśmy wraz z początkiem kwietnia, gdy większość biznesów z wielkopowierzchniowych biur przeniosła się do domowego zacisza i pracy w trybie home office. Szukaliśmy skutecznego medium do nawiązywania dialogu z ekspertami i pasjonatami rynku nieruchomości, a także kanału do dzielenia się aktualnymi danymi istotnymi dla branży. 

POLECAMY

Nasze wyzwanie

Wyzwaniem było udowodnienie wartości nie tylko marketingowej, ale relacyjnej i sprzedażowej LinkedIna zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. O ile osoby zajmujące się marketingiem czy PR dostrzegają korzyści płynące 
z inwestowania zasobów i energii w aktywność na social mediach, o tyle w przypadku pozostałych pracowników wspomnianą świadomość często trzeba dopiero zbudować. W odniesieniu do LinkedIna jest to ważne, ponieważ na sukces konta firmowego składają się pojedyncze działania każdego członka zespołu. Bez te...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy