Zintensyfikowane działania na LinkedInie zaczęliśmy wraz z początkiem kwietnia, gdy większość biznesów z wielkopowierzchniowych biur przeniosła się do domowego zacisza i pracy w trybie home office. Szukaliśmy skutecznego medium do nawiązywania dialogu z ekspertami i pasjonatami rynku nieruchomości, a także kanału do dzielenia się aktualnymi danymi istotnymi dla branży.
Nasze wyzwanie
Wyzwaniem było udowodnienie wartości nie tylko marketingowej, ale relacyjnej i sprzedażowej LinkedIna zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. O ile osoby zajmujące się marketingiem czy PR dostrzegają korzyści płynące
z inwestowania zasobów i energii w aktywność na social mediach, o tyle w przypadku pozostałych pracowników wspomnianą świadomość często trzeba dopiero zbudować. W odniesieniu do LinkedIna jest to ważne, ponieważ na sukces konta firmowego składają się pojedyncze działania każdego członka zespołu. Bez tej świadomoś...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!