Rozwój e-commerce musi iść w parze z dynamicznym wzrostem obecności firm w social mediach

Strategie w social mediach

Naturalnie wyglądający content, także ten tworzony pod reklamy, to bardzo ważny element performance marketingu – podkreśla Maciej Muszyński, CCO & E-commerce Expert w Casbeg, ekspert digital marketingu B2B oraz e-commerce, w rozmowie z Januszem Mincewiczem.

Czy – tak jak Casbeg – każda firma powinna dziś mieć własnych specjalistów social mediów?
Na pewno każda firma potrzebuje dziś kogoś odpowiedzialnego za komunikację. Może to być agencja, może to być freelancer, może to być marketer na etacie. Testowaliśmy i na naszej marce, i w prowadzonych przez nas projektach różne modele. W każdym przypadku zestaw zalet i wad jest inny, więc nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to, kogo wyznaczyć. Ważne jednak, że taki człowiek to dziś must-have. Nie wyobrażam sobie biznesu, który potrzebuje leadów i sprzedaży, a jednocześnie wegetuje bez regularnych inwestycji w social media.

E-sklepy prześcigają się w promocjach, oferują wydłużone zwroty, darmowe dostawy, szeroką gamę wygodnych metod płatności. Zalewa nas grad reklam. To dobry i ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy