Świąteczna gorączka – jak przebić się przez clutter

Influencer marketing

Święta Bożego Narodzenia to nie tylko czas wzmożonych zakupów, ale również ogromnej konkurencji. Każda marka chce maksymalnie wykorzystać ten wyjątkowy czas w roku, kiedy klienci szukają wymarzonych prezentów dla swoich bliskich i pozwalają sobie wydać więcej niż zazwyczaj. Jeżeli chcesz wyeksploatować wszelkie możliwości świątecznej gorączki zakupów i cieszyć się zadowalającymi wynikami sprzedaży – musisz wyróżnić się wśród swojej konkurencji.

Święta Bożego Narodzenia to nie tylko czas wzmożonych zakupów, ale również ogromnej konkurencji. Każda marka chce maksymalnie wykorzystać ten wyjątkowy czas w roku, kiedy klienci szukają wymarzonych prezentów dla swoich bliskich i pozwalają sobie wydać więcej niż zazwyczaj. Jeżeli chcesz wyeksploatować wszelkie możliwości świątecznej gorączki zakupów i cieszyć się zadowalającymi wynikami sprzedaży – musisz wyróżnić się wśród swojej konkurencji. 
Świąteczny szał zakupowy kojarzy nam się głównie z tłumami w galeriach handlowych. Jednak według badań Polacy coraz częściej decydują się na zakupy online, a rynek e–commerce dynamicznie wzrasta. Oprócz liczby transakcji rośnie również wartość koszyka zakupowego w porównaniu z poprzednim okresem. Dlatego, tworząc kampanię świąteczną, nie możesz zapomnieć o działaniach online, które pozwolą Ci dotrzeć do klientów, którzy odpuszczają sobie przepychanie się między sklepowymi półkami, a zakupy robią z wygodnej kanapy.

POLECAMY

Pozwól się poznać

Pokaż swój produkt tam, gdzie klienci s...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy