Przetrwać mogli ci, którzy umieli szybko dostosować się do nowej sytuacji. Tacy, których działania nie były skupione jedynie na konkretnych, modnych w ostatnich latach narzędziach, zapełnianych miałkim contentem. Ale, dla których odbiorcy i ich potrzeby zajmowały pierwsze miejsce. Powtarzane od lat jak mantra hasła, że w content marketingu liczy się jakość, w ostatnich miesiącach nabrały realnego znaczenia. I dlatego też trendy na 2021 rok to nie TikTok ani InstaStories, a holistyczne spojrzenie na marketing treści i praca u podstaw.
POLECAMY
Solidne fundamenty
Dzisiaj cały świat przeniósł się do internetu.Pracujemy, uczymy się, robimy zakupy, kontaktujemy z rodziną i znajomymi w sferze online. To niemal całkowite przeniesienie życia do sieci sprawia, że firmy bardziej niż kiedykolwiek muszą zwracać uwagę na fundamenty swojej komunikacji. Strategia – i to ta zapisana, budowana na konkretnych danych, powinna stać się podstawą działań. Do tej pory była traktowana po macoszemu nie tylko przez rodzime marki. Raporty przygotowane przez Content
Marketing Institute czy IAB Polska wskazywały, że zarówno w kraju, jak i za granicą spisaną strategią content marketingową może pochwalić się około ⅓ firm, które stosują content marketing.
Strategia – i to ta zapisana, budowana na konkretnych danych, powinna stać się podstawą działań.
Mogłoby się wydawać, że w sytuacji, w kt...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!