Znalezienie influencera, który spełni wszystkie oczekiwania marki jest niezwykle skomplikowanym procesem. Na jego końcu i tak internetowy celebryta może powiedzieć lub zrobić coś, co odbije się negatywnie na wizerunku marki. Powstają jednak rozwiązania, które umożliwiają dokładną kontrolę tego, jak się zachowuje, co robi i co mówi influencer… wirtualny influencer.
Angażujący
Wykreowane komputerowo awatary mają konkretny wygląd, swój styl bycia, zainteresowania czy poglądy. Mają też profile w mediach społecznościowych, obserwowane przez prawdziwych ludzi, w których promują produkty różnorodnych marek. Wirtualni influencerzy potrafią zdobyć zaufanie swoich odbiorców i wchodzą z nimi w prawdziwą relację. W dodatku badania wskazują, że odbiorcy cenią znacznie bardziej atrakcyjne treści i prowadzone w interesujący sposób konto, niż fakt czy influencer jest prawdziwy czy też...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!