Zrób sobie influencera!

Influencer marketing

Reklamują setki produktów. Mają tysiące fanów. Zarabiają setki tysięcy dolarów. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że… nie istnieją. Wirtualni influencerzy podbijają cyfrowy świat, przynosząc markom całkiem realne zyski.

Znalezienie influencera, który spełni wszystkie oczekiwania marki jest niezwykle skomplikowanym procesem. Na jego końcu i tak internetowy celebryta może powiedzieć lub zrobić coś, co odbije się negatywnie na wizerunku marki. Powstają jednak rozwiązania, które umożliwiają dokładną kontrolę tego, jak się zachowuje, co robi i co mówi influencer… wirtualny influencer. 

POLECAMY

Angażujący

Wykreowane komputerowo awatary mają konkretny wygląd, swój styl bycia, zainteresowania czy poglądy. Mają też profile w mediach społecznościowych, obserwowane przez prawdziwych ludzi, w których promują produkty różnorodnych marek. Wirtualni influencerzy potrafią zdobyć zaufanie swoich odbiorców i wchodzą z nimi w prawdziwą relację. W dodatku badania wskazują, że odbiorcy cenią znacznie bardziej atrakcyjne treści i prowadzone w interesujący sposób konto, niż fakt czy influencer jest prawdz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy