Dział: Strategia marki

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Jak prosto, szybko i przy ograniczonym budżecie tworzyć własną grafikę?

Ten artykuł udowadnia, że warto zaprzyjaźnić się z programami do projektowania grafik. Nie znajdziesz tutaj tzw. instrukcji, gdzie kliknąć, bo każdy z wymienionych programów jest bajecznie prosty. Przekonasz się o tym,
gdy spróbujesz.

Czytaj więcej

Spójność – klucz do sukcesu w strategii marki

Spójność jest kluczowym elementem strategii marki, który może zadecydo- wać o jej sukcesie. Kiedy konsumenci wchodzą w interakcję z marką, oczekują spójności we wszystkich punktach styku. Jeśli marka jest niespójna w swojej komunikacji oraz identyfikacji wizualnej, może to prowadzić do zamieszania i nieufności odbiorców, a nawet spadku ich lojalności wobec marki.

Czytaj więcej

Content, który trafia do pokolenia Z

Marki z uwagą przyglądają się generacji Z – w końcu to od niej będzie zależeć los wielu z nich. Pokolenie znane głównie z TikToka i wiralowych memów powoli zaczyna rozdawać karty na rynku dóbr konsumpcyjnych. Jakich treści szukają? W jaki sposób marki mogą do nich dotrzeć?

Czytaj więcej

Fenomen nowych platform społecznościowych: czy warto je włączyć do strategii marki?

Media społecznościowe od co najmniej dwóch dekad pozwalają nam nawiązywać i podtrzymywać relacje z innymi, wchodzić z nimi w interakcje, publikować własne treści i reagować na content innych użytkowników. Celowo stosuję tu tak szeroką definicję, żeby objąć zasięgiem całe zjawisko, bez konieczności rozdrabniania się na bardziej szczegółowe klasyfikacje, porządkujące platformy, m.in. na komunikatory, aplikacje rozrywkowe czy wyszukiwarki.

Czytaj więcej