Antyporadnik social media ninja, czyli czego nie robić na fanpage’ach firmowych?

Strategie w social mediach

Strona firmowa to nie Twój prywatny profil. To wirtualna wizytówka dla Twojej firmy. Nikt nie polubi niechlujnego contentu. Nikt nie spojrzy też pozytywnie na firmę, która nie dba o treści publikowane na oficjalnym kanale. Pamiętaj, że taki profil powinien zachęcić potencjalnego klienta do współpracy, czy zakupu, a także być może… pomóc zdobyć Ci pracownika!

Czy wiesz, jakie najczęściej błędy popełniają prowadzący profile firmowe w social mediach? Czy kiedykolwiek przyszło Ci na myśl pytanie: Co nimi kierowało, kiedy wrzucali takiego posta? Mnie tak. Dlatego przemierzałam internet w poszukiwaniu najczęściej popełnianych błędów. Wcieliłam się w prowadzących, którzy wpadają na głupie pomysły i zebrałam je w mały antyporadnik. Zobacz sam:

POLECAMY

Pamiętaj, że to ANTYPORADNIK i na wszystkie punkty powinieneś patrzeć z przymrużeniem oka.

  1. Przypadkowe zdjęcia, czyli miałem, to wrzuciłem

Wieczór. Dzieje się coś ciekawego. Wpadasz na genialny pomysł, żeby uwiecznić to na zdjęciu. Wyciągasz telefon i robisz rozmazane zdjęcie, które wygląda jak fotografia z przysłowiowego „kalkulatora”. Publikujesz to na fanpage’u i dziwisz się, że nikt nie zostawia pod nim polubień. Ludzie lubią ładne zdjęcia, które przekazują pozytywne emocje. Zadbaj więc o jakość publikacji, w tym wszystkich zdjęć i filmów pojawiaj...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy