Aplikacja powstała w kwietniu 2020 r., a już w maju, czyli miesiąc później, została wyceniona na ponad 100 mln dolarów, by w styczniu 2021 r. osiągnąć wycenę na poziomie miliarda dolarów! W Polsce o aplikacji zaczęto mówić głośno w lutym bieżącego roku. Wystarczy zerknąć chociażby na Google Trends. Z samej aplikacji korzysta obecnie ponad 10 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i znajduje się ona na 5. miejscu najpopularniejszych aplikacji społecznościowych w App Store.
Czym jest Clubhouse i kto może z niego korzystać?
Clubhouse to aplikacja bądź sieć społecznościowa, która w całości opiera się na rozmowach. Wszystkie dyskusje na platformie dzieją się w czasie rzeczywistym. Clubhouse można porównać do interaktywnego podcastu na żywo, gdzie na bieżąco można dawać feedback osobie prowadzącej (bądź osobom), wchodzić z nią w polemikę czy zadawać pytania.
Podstawowym minusem tej aplikacji jest możliwość wykorzystywania jej tylko i wyłącznie przez użytkowników sprzętu z systemem iOS (smartfon bądź tablet). Nie ma aplikacji desktopowej, a przede wszystkim nie ma jeszcze wersji na telefony z system Android. Twórcy aplikacji zapowiedzieli, że pracują nad pojawieniem się jej w Google Play, jednak nie wiadomo, ile trzeba będzie poczekać na tę funkcjonalność. Z jednej strony twórcy tłumaczą się tym, że Clubhouse istnieje dopiero w wersji beta, a stworzenie aplikacj...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!