Reklama na LinkedIn – przegląd możliwości
Konto reklamowe LinkedIn jest zdecydowanie prostsze w obsłudze niż konto reklamowe na Facebooku, a ustawienie kampanii jest bardzo intuicyjne. Zanim jednak przystąpisz do konfiguracji kampanii, dowiedz się o nowościach, jakie w ostatnich miesiącach wprowadził omawiany portal.
Podobnie jak w przypadku wielu innych nowych funkcji zmiany udostępniane są dla użytkowników stopniowo. Jeśli jeszcze nie widzisz nowych funkcjonalności na swoim koncie reklamowym, przełącz je na język angielski lub poczekaj kilka tygodni.
POLECAMY
Zacznij od celu
Główna nowość na koncie reklamowym LinkedIn to cel reklamy. Do wyboru masz główne cele reklamowe – budowanie świadomości, zainteresowania oraz konwersję z reklam, a każdy z nich ma swoje opcje. LinkedIn niedawno uruchomił dodatkowe funkcje i teraz możesz wybierać spośród trzech możliwości, do których należą takie kategorie, jak świadomość, konwersje witryny oraz promocje ofert pracy. Poniżej zamieszczam zestawienie pokazujące, który cel warto wybrać w zależności od tego, co chcesz osiągnąć. Algorytm LinkedIn wyświetli reklamy odbiorcom, którzy prawdopodobnie będą nią zainteresowani.
Najciekawszym z...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!