Dołącz do czytelników
Brak wyników

LinkedIn

5 listopada 2019

NR 12 (Październik 2019)

Content na LinkedIn – o czym informować swoich partnerów biznesowych

0 1105

Podobno ludzie traktują czas spędzony na LinkedInie jako inwestycję. Dla niektórych bycie na innym popularnym portalu społecznościowym jest zaś stratą czasu. Jeśli już decydujemy się na tę inwestycję w LinkedIn, to jak sprawić, by była ona jak najbardziej efektywna?

LinkedIn niewątpliwie staje się jednym z ważniejszych miejsc dla internetowej przestrzeni biznesowej. Według Sales Navigatora1, na dzień 1 czerwca 2019 roku, w Polsce zarejestrowanych było 2 643 987 unikalnych użytkowników, a 581 200 z nich wykazało aktywność w ciągu ostatnich 30 dni. Dane te zwiększają się wraz ze wzrostem świadomości, jak duży potencjał kryje się w tym medium. LinkedIn nie jest raczej miejscem, w którym wypada dzielić się swoim życiem prywatnym – od tego mamy inne social media. To przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń, uczenia się od innych, budowania relacji biznesowych, a nawet sprzedaży. Czy jest to raj dla biznesu? Jeżeli jest odpowiednio wykorzystany, to oczywiście tak. W końcu w jednym miejscu skupia naszych byłych, obecnych i potencjalnych klientów, pracowników, pracodawców. Żeby jednak w pełni wykorzystać LinkedIna, nie wystarczy założyć profilu. Nie można tu tylko być, bo wtedy znika się pośród tysięcy innych użytkowników. Kluczem do sukcesu jest przemyślana i zaplanowana aktywność, której jednym z elementów jest tworzenie contentu. 

POLECAMY

Łącz treści biznesowe i prywatne! Jednym z najtrudniejszych wyzwań komunikacji profesjonalnej jest robienie jej bez zadęcia. Znakomitym przykładem takiego działania jest Michał Sadowski, CEO Brand24. Potrafi w znakomity sposób grać łączeniem profesjonalizmu swojej firmy (notowanej na GPW) oraz wyluzowaniem zwykłego chłopaka z sąsiedztwa.Pod linkiem możecie obejrzeć film, gdy Brand24 wszedł na GPW, a Michał stał się „poważnym” prezesem – warto go zobaczyć: http://bit.ly/2OOWuJM. Oprócz tego Michał jest świetnym przykładem tego, że w social mediach nie trzeba mieć jednego absolutnie spójnego wizerunku i że z powodzeniem można łączyć treści bardziej prywatne z zawodowymi. 

Pamiętaj o algorytmie

Twój content nie działa w próżni. Będzie musiał być poddany rządom algorytmu, który decyduje o tym, jaka treść, komu i kiedy się wyświ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy