Czy twoja firma powinna być na Linkedin?

LinkedIn

Zrzeszający ponad 600 mln użytkowników LinkedIn jest dziś największą na świecie siecią społecznościową dla profesjonalistów. Aktualnie na polskim rynku niemalże nie sposób znaleźć managera, który nie jest tam aktywny, bo według badań aż 97% polskich managerów jest tam obecnych! Obok takiej liczby nie można przejść obojętnie. Jest to portal, który sprawdza się zarówno na rynku B2B jak i B2C i pomaga dotrzeć do profesjonalistów, wzmacniać swój wizerunek, zwiększyć rozpoznawalność i wspierać sprzedaż. Dlaczego każda marka powinna być dostępna na LinkedIn i jakie są tam dostępne możliwości reklamy?

Dlaczego firma powinna być obecna na LinkedIn?

  • Numer 1 wśród portali biznesowych na świecie.
  • Możliwość zdobywania klientów (social selling).
  • Indeksacja w Google – profil firmowy na LinkedIn pojawia się w pierwszych wynikach wyszukiwania.
  • Według wyników badania Harvard Business Review do 80% naszych potencjalnych klientów możemy dotrzeć za pośrednictwem social mediów. 
  • Ugruntowanie obecności firmy i jej pracowników w tym kanale komunikacji. 
  • Budowanie wizerunku pracodawcy. 
  • Największa na świecie sieć dla profesjonalistów. 

LinkedIn Pages

Podstawową funkcjonalnością idealną dla firm są profile firmowe na LinkedIn. Jako marka możemy więc założyć na LinkedIn bezpłatny profil firmowy i rozpocząć komunikację na nim, publikując to, co się dzieje w naszej firmie (nowe produkty, usługi, nowi klienci, pracownicy, sukcesy, opinie klientów o naszych produktach/usługach, posty edukacyjne). W komunikacji używamy słów kluczowych najważniejszych dla naszej branży, dzięki temu poprawiamy swoją pozycję w wyszukiwarkach internetowych. Możemy również zlinkować nasz profil na LinkedIn ze stroną www naszej firmy i zacząć na nim budować jej społeczność, z którą
możemy systematycznie się komunikować.

POLECAMY

Jako administratorzy strony firmowej mamy również dostęp do bardzo dokładnych statystyk naszej strony na LinkedIn. Dzięki temu możemy na bieżąco analizować, kto śledzi profil naszej firmy, które komunikaty przez nas publikowane docierają do największej...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy