Dlaczego firma powinna być obecna na LinkedIn?
- Numer 1 wśród portali biznesowych na świecie.
- Możliwość zdobywania klientów (social selling).
- Indeksacja w Google – profil firmowy na LinkedIn pojawia się w pierwszych wynikach wyszukiwania.
- Według wyników badania Harvard Business Review do 80% naszych potencjalnych klientów możemy dotrzeć za pośrednictwem social mediów.
- Ugruntowanie obecności firmy i jej pracowników w tym kanale komunikacji.
- Budowanie wizerunku pracodawcy.
- Największa na świecie sieć dla profesjonalistów.
LinkedIn Pages
Podstawową funkcjonalnością idealną dla firm są profile firmowe na LinkedIn. Jako marka możemy więc założyć na LinkedIn bezpłatny profil firmowy i rozpocząć komunikację na nim, publikując to, co się dzieje w naszej firmie (nowe produkty, usługi, nowi klienci, pracownicy, sukcesy, opinie klientów o naszych produktach/usługach, posty edukacyjne). W komunikacji używamy słów kluczowych najważniejszych dla naszej branży, dzięki temu poprawiamy swoją pozycję w wyszukiwarkach internetowych. Możemy również zlinkować nasz profil na LinkedIn ze stroną www naszej firmy i zacząć na nim budować jej społeczność, z którą
możemy systematycznie się komunikować.
Jako administratorzy strony firmowej mamy również dostęp do bardzo dokładnych statystyk naszej strony na LinkedIn. Dzięki temu możemy na bieżąco analizować, kto śledzi profil naszej firmy, które komunikaty przez nas publikowane docierają do największej liczby osób...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!