Fun content w komunikacji marketingowej, czyli memy, memiki, gif-y i filmiki

Komunikacja w social mediach

Powszechnie wiadomo, że śmiech to zdrowie. Nawet ten przez łzy przynosi nieraz ukojenie, a wręcz bywa jedyną drogą na błyskotliwe komentowanie szarej codzienności. Jednak... czy żartobliwy styl można wykorzystać do zwiększenia konwersji? A można, jak najbardziej!

Fun content? A komu to potrzebne?

Chyba nie ulega wątpliwości, że kreowanie fun contentu to w dużej mierze tworzenie memów oraz materiałów wideo mających rozbawić określoną grupę użytkowników. Jednakże fun content to nie tylko memy i śmieszne filmiki.

To także robienie ciekawych RTM-ów. To także napisanie trafionego copy do treści posta. To także aktywna obserwacja członków swojej społeczności i sprytne wykorzystywanie w komunikacji marki ich wypowiedzi, zachowań czy wpadek. 

To także umiejętne czerpanie z własnych błędów czy porażek i kreatywne robienie z nich użytku. To także nawet odpowiadanie na komentarze odbiorców w pomysłowy sposób lub za pomocą odpowiednio dobranych GIF-ów czy linków! 

...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy