Które medium społecznościowe jest najlepsze do komunikacji w segmencie B2B?
Obecnie najlepszym istniejącym portalem społecznościowym w komunikacji B2B jest LinkedIn.
To społeczność określana mianem profesjonalistów. Jeśli już jesteś użytkownikiem tego serwisu, nie powinieneś marnować w nim czasu, lecz wykorzystać go w działaniach związanych z budowaniem jak najlepszego swojego wizerunku jako specjalisty, eksperta w danej dziedzinie.
POLECAMY
Jaką LinkedIn ma przewagę nad innymi kanałami społecznościowymi?
Według najnowszych danych LinkedIn ma ponad 630 mln użytkowników w ponad 200 krajach i terytoriach zależnych. Jest dostępny w 24 językach.
W przeciągu dosłownie chwili możesz skontaktować się z osobami z całego świata. Profesjonalny charakter portalu sprawia, że spotkasz tutaj specjalistów z różnych branż, i – być może – znajdziesz wśród nich swoich potencjalnych klientów, wspólników czy też pracowników.
Dziesięć ważnych podstaw w komunikacji w mediach społecznościowych:
- Komunikacja odbywa się w czasie rzeczywistym.
- Brak jest ograniczeń geograficznych.
- Treści komunikatów mogą być różnorodne i przybierać postać: tekstu, zdjęcia, wideo, dźwięku, infografiki itp.
- Interakcje z użytkownikami mogą przybierać formę: komentarzy, „polubień”, „udostępnień” treści.
- Treści rozprzestrzeniają się w sposób w...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!