Niesamowita potęga LinkedIna polega na tym, że w momencie rejestracji mamy dostęp do globalnej bazy biznesowej. Praktycznie nie ma osoby, z którą nie moglibyśmy się połączyć. Jednak wysyłanie zautomatyzowanych, niespersonalizowanych wiadomości nie daje argumentu, żeby ktoś dołączył do naszej sieci kontaktów, został naszym klientem, wpadł na organizowane przez nas wydarzenie czy chciał z nami tworzyć biznes. Brak personalizacji jest nieprofesjonalny i świadczy jedynie o lenistwie piszącego wiadomość.
POLECAMY
Przede wszystkim powinieneś więc skupić się na personalizacji. Im więcej czasu poświęcisz na przygotowanie wiadomości, tym lepsze efekty uzyskasz.
Ale to nie wszystko. Pamiętaj, że od napisania perfekcyjnego InMaila dzielą Cię jeszcze cztery kroki.
Krok 1. Temat, na który chcesz rozmawiać
Postaraj się jasno określić temat wiadomości, którą wysyłasz i się go trzymać. Powinien on dotyczyć klienta, nie Ciebie. Wiadomości sprzedażowe, e-maile, telefony czy SMS-y powinny być o prospektach, a nie o T...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!