Webinary to nie tylko ułatwienie dla uczestników, ale także dla organizatora. Nie musisz martwić się o kwestie organizacyjne, takie jak wynajęcie sali, przerwy na kawę czy dojazd. Konferencję online zaplanujesz kilkoma kliknięciami, a także zaprosisz na nią ludzi z całej Polski, ba! – nawet z całego świata.
POLECAMY
Sprzedaż, budowa marki i edukacja
Webinary mają też inne zalety. Z punktu widzenia sprzedażowego efektywnie pomagają budować Ci bazę mailingową i zbierać leady. Jeśli zaś chodzi o Twój branding, seminaria internetowe to według
CMO Council drugie po white papers (raportach branżowych) najlepiej konwertujące i najlepiej przekładające się na wizerunek eksperta w branży działanie.
Webinary są nadal popularne i na popularności będą zyskiwać. Z raportu ClickMeeting, platformy SaaS oferującej narzędzie do organizowania seminariów online, wynika, że ponad 50% badanych firm przeprowadza więcej niż jedno takie spotkanie dziennie. Najczęściej organizowane są trzy webinary w ciągu doby (18%), ale nie zabrakło podmiotów, które korzystają z tej formy komunikacji znacznie częściej. Dokładnie 8% badanych przeprowadza ponad 27 spotkań online w ciągu zaledwie jednego dnia.
Najczęściej webinary organizowane są w celach edukacyjnych. Wykorzystanie spotkań online do edukowania obecnych i potencjalnych klientów zadeklarowało aż 85% firm. Poza tym wg raportu ClickMeeting do podstawowych...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!