W miarę, jak społeczeństwo staje się coraz bardziej skoncentrowane na klientach, firmy są zobowiązane do doskonalenia swoich strategii zarówno w obszarze PR, czyli relacji z otoczeniem zewnętrznym, jak i CX, czyli tworzenia niesamowitych doświadczeń dla swoich klientów. Te dwie dziedziny nie tylko się uzupełniają, lecz także wzajemnie wpływają na efektywność i sukces biznesowy. Przeanalizujemy, dlaczego to połączenie staje się kluczowe w erze, w której budowanie trwałych relacji z klientami stanowi nie tylko cel, ale wręcz konieczność dla każdej organizacji pragnącej osiągnąć długoterminowy sukces na konkurencyjnym rynku.
Za co odpowiada PR?
Kształtowanie wizerunku
Public relations skupia się na budowaniu i kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy, marki lub organizacji. Działa to poprzez skoordynowane działania komunikacyjne, które wpływają na to, jak postrzegają nas inni.
Komunikacja i relacje
Działania PR-owe wspierają komunikację między klientami, innymi firmami czy mediami. Działa tak, aby komunikacja była spójna w różnych kanałach. Skupia się na długotrwałym budowaniu relacji z różnymi osobami czy grupami poprzez transparentność, rzetelność i skuteczną ko...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!