W miarę, jak społeczeństwo staje się coraz bardziej skoncentrowane na klientach, firmy są zobowiązane do doskonalenia swoich strategii zarówno w obszarze PR, czyli relacji z otoczeniem zewnętrznym, jak i CX, czyli tworzenia niesamowitych doświadczeń dla swoich klientów. Te dwie dziedziny nie tylko się uzupełniają, lecz także wzajemnie wpływają na efektywność i sukces biznesowy. Przeanalizujemy, dlaczego to połączenie staje się kluczowe w erze, w której budowanie trwałych relacji z klientami stanowi nie tylko cel, ale wręcz konieczność dla każdej organizacji pragnącej osiągnąć długoterminowy sukces na konkurencyjnym rynku.
POLECAMY
Za co odpowiada PR?
Kształtowanie wizerunku
Public relations skupia się na budowaniu i kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy, marki lub organizacji. Działa to poprzez skoordynowane działania komunikacyjne, które wpływają na to, jak postrzegają nas inni.
Komunikacja i relacje
Działania PR-owe wspierają komunikację między klientami, innymi firmami czy mediami. Działa tak, aby komunikacja była spójna w różnych kanałach. Skupia się na długotrwałym budowaniu relacji z różnymi osobami czy grupami poprzez transparentność, rzetelność i s...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!