Celne komunikaty, zaplanowane zgodnie z potrzebami naszej grupy docelowej to podstawa marketingu każdej branży. Dlatego, zanim przystąpisz do działania, poznaj preferencje i zachowania internautów z podziałem na pokolenia.
Warto posiłkować się danymi – pomoże Ci w tym bezpłatny raport Marketing generacyjny. Jaki content trafia do Generacji Z, Millenialsów, Pokolenia X i Baby Boomersów? wydany przez agencję Kohai. Publikacja dostarcza wiarygodnych danych zgromadzonych w trakcie badania na reprezentatywnej grupie polskich internautów.
POLECAMY
Zanim więc zaplanujesz treści oraz działania w social mediach, przyjrzyj się swojej grupie docelowej. Raport Marketing generacyjny. Jaki content trafia do Generacji Z, Millenialsów, Pokolenia X i Baby Boomersów pomoże Ci nie tylko zaklasyfikować grupę do właściwego pokolenia internautów, ale też odpowie na nurtujące pytania.
Odpowiedzi wskazane w raporcie mogą zaskoczyć niejednego marketera. Na początek przejdźmy jednak do przebadanych pokoleń polskich internautów. Kim są ich reprezentanci, jak poruszają się w internecie i jaki content do nich trafia? Klasyfikacja czterech pokoleń może być szczególnie przydatna dla marketerów, którzy tworzą persony marek lub strategie komunikacji brandów.
Czego o polskich internautach dowiesz się po lekturze raportu?
|
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!