Efektywny podział ról
Gdy rozpoczęłyśmy współpracę z Centrum miałyśmy świadomość, jak szeroki jest to projekt. W zespole po stronie agencji pracuje w nim kilkanaście osób, m.in. strateg, specjaliści od social mediów, influencer marketingu i mikronarracji, graficy i eksperci ds. performance marketingu. Naszym zadaniem było przejęcie części tych ról, kontakt z klientem i koordynacja działań:
| Ada | Martyna |
| zarządza Instagramem i Facebookiem, współpracuje ze stylistką, koordynuje nagrania i konkursy, prowadzi bieżący kontakt z klientem. | prowadzi TikToka, odpowiada za promocję wydarzeń, współpracę z influencerami i zlecanie promocji contentu. |
Taki podział obowiązków nie tylko usprawnia pracę, ale też pozwala każdemu członkowi zespołu rozwijać się w swoim obszarze specjalizacji. A dzięki temu, że obie jesteśmy na bieżąco z projektem, nie mamy problemu z zastępstwem podczas urlopów.
Mamy w agencji taką zasadę: kiedy ktoś z zespołu planuje urlop, zostawia... testament. W nim: dokładny harmonogram publikacji, informacje o planowanych akcjach, linki do zasobów i komentarze t...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!