Skuteczny team work o zarządzaniu komunikacją w social mediach (na przykładzie największego centrum handlowego na Pomorzu)

Komunikacja w social mediach

Jak prowadzić komunikację w social mediach tak dużej marki, jak Centrum Ri- viera? Kluczem jest zgrany zespół, dobrze zaplanowany podział ról i doskonała organizacja. Team work makes the dream work to nie pusty slogan. To codzienna praktyka, dzięki której tworzymy efektywną, widoczną i spójną komunikację.

Efektywny podział ról

Gdy rozpoczęłyśmy współpracę z Centrum miałyśmy świadomość, jak szeroki jest to projekt. W zespole po stronie agencji pracuje w nim kilkanaście osób, m.in. strateg, specjaliści od social mediów, influencer marketingu i mikronarracji, graficy i eksperci ds. performance marketingu. Naszym zadaniem było przejęcie części tych ról, kontakt z klientem i koordynacja działań:

Ada  Martyna 
zarządza Instagramem i Facebookiem, współpracuje ze stylistką, koordynuje nagrania i konkursy, prowadzi bieżący kontakt z klientem.  prowadzi TikToka, odpowiada za promocję wydarzeń, współpracę z influencerami i zlecanie promocji contentu.

Taki podział obowiązków nie tylko usprawnia pracę, ale też pozwala każdemu członkowi zespołu rozwijać się w swoim obszarze specjalizacji. A dzięki temu, że obie jesteśmy na bieżąco z projektem, nie mamy problemu z zastępstwem podczas urlopów.
Mamy w agencji taką zasadę: kiedy ktoś z zespołu planuje urlop, zostawia... testament. W nim: dokładny harmonogram publikacji, informacje o planowanych akcjach, linki do zasobów i komentarze t...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy