Według raportu opracowanego przez Clue Creative Communication kluczowym źródłem informacji dla generacji Z są media społecznościowe. YouTube, Facebook, Instagram czy TikTok stały się przestrzenią nie tylko do rozrywki, ale również pozyskiwania wiedzy i inspiracji. Z tego powodu warto rozważyć publikację treści edukacyjnych na naszych profilach. Są to niezwykle istotne działania w kontekście budowania wizerunku eksperta.
POLECAMY
Wybierz odpowiednie medium
Często można usłyszeć opinie, że najlepsze wyniki osiągniemy, kiedy będziemy publikować materiały na każdej dostępnej platformie. W rzeczywistości jest to zazwyczaj niemożliwe – brak czasu na tworzenie zróżnicowanego contentu pod względem formatu i merytoryki szybko zabija chęci do działań marketingowych. Jeśli rozwijasz markę osobistą lub prowadzisz profil firmy, w pierwszej kolejności dowiedz się, gdzie najczęściej przebywają Twoi potencjalni klienci. Jeśli celujesz w wysoko postawionych biznesme...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!