Jak tworzyć angażujące treści edukacyjne w social mediach?

Komunikacja w social mediach

Treści edukacyjne w social mediach cieszą się popularnością i są jednym z często wykorzystywanych formatów w strategii marki. Jak je tworzyć, aby były przystępne w odbiorze, ciekawe i jednocześnie nie pochłaniały wielu godzin spędzonych nad tworzeniem infografik?

Według raportu opracowanego przez Clue Creative Communication kluczowym źródłem informacji dla generacji Z są media społecznościowe. YouTube, Facebook, Instagram czy TikTok stały się przestrzenią nie tylko do rozrywki, ale również pozyskiwania wiedzy i inspiracji. Z tego powodu warto rozważyć publikację treści edukacyjnych na naszych profilach. Są to niezwykle istotne działania w kontekście budowania wizerunku eksperta. 

POLECAMY

Wybierz odpowiednie medium 

Często można usłyszeć opinie, że najlepsze wyniki osiągniemy, kiedy będziemy publikować materiały na każdej dostępnej platformie. W rzeczywistości jest to zazwyczaj niemożliwe – brak czasu na tworzenie zróżnicowanego contentu pod względem formatu i merytoryki szybko zabija chęci do działań marketingowych. Jeśli rozwijasz markę osobistą lub prowadzisz profil firmy, w pierwszej kolejności dowiedz się, gdzie najczęściej przebywają Twoi potencjalni klienci. Jeśli celujesz w wysoko postawionych biznesmen...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy