Na tapetę wzięłam najpopularniejsze media społecznościowe w Polsce: Facebook, Instagram oraz LinkedIn. W kolejce czekają YouTube, TikTok, Pinterest oraz Twitter – w kolejnym artykule, który dla Was szykuję. Zmiany uszeregowane są alfabetycznie. Ich priorytet czy ważność dla każdego może być indywidualna. Wyruszmy zatem w podróż po mediach społecznościowych Anno Domini 2021. Jak to bywa z mediami społecznościowymi, część opcji jest w beta testach, część mają wszyscy, a kolejne prawdopodobnie będą pojawiać się w 2022 roku dla wszystkich odbiorców.
Audio zaczyna być rozwijane poprzez Facebooka. W wybranych krajach i dla wybranych użytkowników pojawiły się takie opcje, jak Live Audio Rooms oraz Podcasty.
Grupy dyskusyjne
Nowe funkcje dostali admini grup:
- Strona główna administratora zawierająca pulpit nawigacyjny dla wszystkich narzędzi, ustawień i funkcji grupy.
- Zautomatyzowane, konfigurowalne narzędzie do moderowania spamu i tworzenia reguł ograniczających możliwość publikowania niektórych treści przez użytkowników.
- Oparty na sztucznej inteligencji system powiadamiania administratorów o eskalacji rozmów.
- Funkcja pozwalająca administratorom nakładać tymczasowe ograniczenia na „gorące wątki”.
- Historia aktywności każdego członka grupy w grupie, widoczna tylko dla administratorów grupy.
- Więcej opcji dostosowania wyglądu grup dyskusyjnych. Możliwość zmiany motywu kolorystycznego, tła, postów czy fontów.
- Możliwość ręcznego wyboru emotikonów reakcji.
- M...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!