Zmieniające się trendy w odbiorze treści oferują zupełnie nowe możliwości rozwoju dla całej branży social mediów. Wzrost popularności usług Over-The-Top i późniejsza współpraca usługodawców OTT z twórcami internetowymi otwiera obiecujące możliwości marketingowe. Do tego dochodzi specjalizacja platform mediów społecznościowych, które nieprzerwanie pracują, żeby coraz skuteczniej przyciągnąć uwagę odbiorców. Już teraz widzimy postępującą „tiktokizację” wszystkich platform i rosnącą przewagę krótkich form wideo. YouTube postawił na Shorts, Instagram na Reels, nawet Spotify próbuje wkroczyć do gry z zakładką Discover.
POLECAMY
Jednocześnie obserwujemy także ewolucję samych influencerów. Twórcy internetowi są coraz bardziej świadomi swojej wartości, a creators economy jest jednym z najszybciej rozwijających...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!