O tym, że firma powinna być obecna na LinkedInie, nie trzeba przekonywać. Powinna! Głównie z uwagi na możliwość osiągania celów komunikacyjnych i biznesowych. Serwis ten jest jedną z bardziej wartościowych platform, za sprawą której można je realizować. Sposób, w jaki należy się za to zabrać, zależy od kilku czynników oraz potrzeb firmy.
POLECAMY
Do czego najczęściej wykorzystywany jest LinkedIn?
LinkedIn najczęściej używany jest do takich działań, jak:
- Rekrutacja – ta rola serwisu będzie stale przybierała na sile z uwagi na dostępne narzędzia dla rekruterów, takie jak Talent Hub (zaprojektowany z myślą o średnich i dużych firmach; po wprowadzeniu podstawowych informacji na temat stanowiska wyszukuje najlepiej dopasowanych kandydatów) czy Talent Insight (podpowiada, gdzie relokować zespół specjalistów; wskazuje, jakich umiejętności brakuje w zespole; pokazuje, jak firma wypada na tle konkurencji, np. w temacie wysokości płac). Nie bez znaczenia pozostaje fakt polityki rozwoju serwisu.
Niedawno LinkedIn kupił kalifornijski start-up GLINT, który zajmuje się zaawansowanymi ankietami wśród pracowników. Na pierwszy rzut oka są to zwyczajne kwestionariusze, jednak zostały wsparte sztuczną inteligencją, dzięki której analizują nastroje wewnątrz organizacji czy zaangażowanie pracowników. Na podstawie zebranych danych rozwiązanie prezentuje wnioski, pomaga dostrzec szanse na rozwój poszczeg... |
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!