Organizacja i promocja eventu po pandemii – jak zachęcić ludzi do uczestnictwa?

Komunikacja w social mediach

Event marketing przed pandemią cieszył się dużą popularnością. Wiele firm chętnie korzystało z tej formy promocji, ponieważ była ona bardzo elastyczna. Zauważ, że obecnie event może odbywać się zarówno w kanałach offline, jak i online. Decydując się na rozpoczęcie tego typu działań, możesz liczyć na skrócenie dystansu między Twoją firmą a grupą docelową. Dzięki przemyślanym, nagłośnionym i dobrze zorganizowanym wydarzeniem promocyjnym możesz szybciej osiągnąć stawiane sobie cele. Zobacz, od czego powinieneś zacząć.

Event marketing przed pandemią cieszył się dużą popularnością. Wiele firm chętnie korzystało z tej formy promocji, ponieważ była ona bardzo elastyczna. Zauważ, że obecnie event może odbywać się zarówno w kanałach offline, jak i online. Decydując się na rozpoczęcie tego typu działań, możesz liczyć na skrócenie dystansu między Twoją firmą a grupą docelową. Dzięki przemyślanym, nagłośnionym i dobrze zorganizowanym wydarzeniem promocyjnym możesz szybciej osiągnąć stawiane sobie cele. Zobacz, od czego powinieneś zacząć.

POLECAMY

Cele, charakter, rola

Wdrażając event marketing do swojej strategii marketingowej, powinieneś najpierw wytyczyć cele, które będziesz chciał osiągnąć. W tym przypadku dobrze podzielić je na trzy grupy: wizerunkowe, sprzedażowe i charytatywne. Do pierwszej zaliczyć można budowanie pozytywnych relacji z Twoją grupą docelową, wywoływanie w niej pożądanych emocji i propagowanie idei wyznawanych przez firmę oraz zwiększenie rozpoznawalności marki i zapewnienie jej rozgłosu medialnego. Do drugiej grupy, której najważniejszymi celami będzie zwiększenie sprzedaży, zaliczyć można zaprezentowanie szerszemu gronu odbiorców produktu bądź usługi oraz zwiększenie liczby potencjalnych klientów. Za cel charytatywny możesz natomiast przyjąć wykreowanie firmy jako społecznie odpowiedzialnej. 
Kiedy już zdecydujesz, co chcesz osiągnąć dzięki event marketingowi, to Twoim kolejnym krokiem będzie określenie jego charakt...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy