Social media dają ogromne pole manewru markom, które chcą budować pozytywne emocje wokół swojego produktu, a co za tym idzie – budować świadomość marki właśnie. Kreując treści w mediach społecznościowych, należy pamiętać, by wpisać się w ich charakter: angażować odbiorców, czyli potencjalnych klientów do „rozmowy” z marką, pytać o ich potrzeby, ale również dostarczać im rozrywki. Stronę marki śledzą przecież te same osoby, które dzielą się swoim życiem na swoich profilach społecznościowych.
Z artykułu nauczysz się:
- Dlaczego warto tworzyć kreatywne treści w social mediach i jak to robić.
- Co Twojej marce da real time marketing.
- W jaki sposób współpracować z influencerami.
- Dlaczego user generated content jest ważny.
- Nad jakim trendem zacząć myśleć już dziś.
POLECAMY
Co powinna robić marka, by przyciągnąć ich uwagę? Trafiać w czuły punkt, czyli w ego. Dzięki pozornie błahej treści możesz sprawić, że klient zacznie utożsamiać się z Twoją marką oraz wzbudzisz w nim pozytywne emocje. Musisz jednak działać szybko i umiejętnie!
1 sekunda – tyle czasu masz, by zainteresować użytkownika swoją treścią.
100 m – tyle feedu scrollujemy każdego dnia (to odpowiada długości czterech kolumn Zygmunta!).
1,7 – o tyle razy szybsze jest scrollowanie na urządzeniu mobilnym niż na desktopie.
Nie lekceważ zatem siły emocji w mediach społecznościowych. W artykule skupimy się przede wszystkim na takich pozytywnych uczuciach, jak: radość i rozbawienie.
Operowanie dowcipem może dać marce wiele dobrego. Większość użytkowników social mediów właśnie tego oczekuje od mediów społecznościowych – ma...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!