Są to zasady uniwersalne, które sprawdzą się na każdej platformie – nie ważne, czy poruszacie się głównie po LinkedIn, czy po Instagramie.
Jakich błędów nie popełniać, aby zachować profesjonalny wizerunek marki?
Pierwsza rózga: Nieregularność
Jednego tygodnia, gdy masz wenę, wrzucasz trzy posty, a potem przez kolejne trzy miesiące milczysz? Zdecydowanie nie tędy droga! W mediach społecznościowych regularność w publikowaniu treści jest niezwykle ważna.
Ciekawostka
Jak podaje Brayden Cohen, z zespołu Hootsuite, marki, które publikują posty w podobnych odstępach czasu (co najmniej raz w tygodniu), mają 2 razy więcej obserwujących, niż profile, które umieszczają posty rzadziej niż raz w tygodniu (źródło: https://blog.hootsuite.com/how-often-to-post-on-social-media/).
POLECAMY
Kluczowe w regularności jest również to, że stale utrzymujemy świadomość na temat naszej marki. Jeśli potencjalny klient zdążył już zapomnieć o walorach naszego produktu, za chwilę znów mu o nich przypominamy. Ułatwia to także analitykę i wyciąganie wniosków – publikując treści w podobnych odstępach czasu, możemy lepiej zrozumieć, które formaty są skuteczne, a które powinniśmy zredukować. W przypadku „ad hocowego” postowania, tr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!