Z artykułu nauczysz się:
- Jak lepiej poznać potencjalnych klientów.
- Jak dodać bazę klientów do menedżera reklam.
- W jaki sposób skierować reklamy do użytkowników podobnych do Twoich klientów.
- Czy możliwe jest precyzyjne targetowanie reklamy do osób znajdujących się w konkretnym miejscu.
- W jaki sposób przypomnieć o sobie nieaktywnym fanom.
1. Wykorzystaj dostępne dane dzięki Audience Insights
Zacznij od stworzenia persony, czyli możliwie szczegółowego opisu potencjalnego klienta. Im lepiej poznasz swoich klientów, tym lepiej przygotujesz się do dostarczenia im odpowiednich treści. Dzięki Facebook Audience Insights dowiesz się więcej o swoich docelowych odbiorcach, ich danych demograficznych, zainteresowaniach i zwyczajach zakupowych.
Statystyki grupy odbiorców umożliwiają poznanie zbiorczych danych na temat wieku i płci, statusu związku, poziomu wykszt...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!