LinkedIn to najszybciej rozwijające się medium społecznościowe dla profesjonalistów na świecie, a jego przeznaczenie ewoluuje. W świadomości użytkowników wciąż panuje przeświadczenie, że główną funkcją LinkedIn jest rekrutacja: szukanie pracowników i pracy. Tymczasem okazuje się, że użytkownik tego medium poświęca kilkanaście razy więcej czasu na przeglądanie aktualności w kanale informacji niż przeszukiwanie ofert pracy.
Członkowie coraz bardziej angażują się w treści i częściej publikują własne. Coraz większą role odgrywa funkcja społecznościowa tego medium –
nawiązywanie i budowanie relacji z odbiorcą w sieci, m.in. dlatego jednym z najmodniejszych terminów na LinkedIn jest social selling.
POLECAMY
Rodzi to naturalnie pytania:
- Czy social selling na LinkedIn rzeczywiście działa?
- Czy profil i strona firmowa na LinkedIn konwertują?
- Jak aktywność na LinkedIn przekłada się na realizację założonych celów?
Nie ma nie jednoznacznej odpowiedzi. Social selling na LinkedIn może działać, a nawet samo posiadanie profilu może generować sprzedaż, zapisy na newsletter czy ruch na stronie. Ale nie zawsze i nie u każdego. Co zatem możesz zrobić, by efektywnie przyciągać odbiorców?
Co zrobić, żeby LinkedIn konwertował?
Czy wiesz, że zarówno profil, jak i strona firmowa na LinkedIn pozycjonują się w wyszukiwarce internetowej? Oznacza to, że dobrze uzupełnione i wypozycjonowane konta na LinkedIn będą przyciągać nie tylko odbiorców aktywnych w tym medium, ale i takich, którzy profilu na LinkedIn nie mają i korzystają tylko z wyszukiwarki internetowej. To podwójna korzyść, którą można osiągnąć minimalnym wysiłkiem. Robota wykonana raz, a...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!